środa, 10 lipca 2019

Mój Magiczny pomocnik. Wrona Waśka.

    Uwielbiam wszystkie zwierzęta bez wyjątku. Koty, konie, psy, węże, myszy, żaby... Maleńkie wróbelki i wielkie orły. Ba! Nawet sępy są dla mnie śliczne ...  😃 
Kocham wszystko co Matka Natura ma na składzie. I łatwo nawiązuję kontakt z światem zwierząt. Taki dar mam od dziecka. A Natura potrafi się odwdzięczyć ogromnym wsparciem i pomocą, za serce, szacunek i miłość jaki jej okazujemy.  

A zatem już wiecie, uwielbiam wszystkie stwory ;) "i te co skaczą i te co fruwają" . Jednak jakoś tak się dzieje, że mnie bardziej ukochały niektóre gatunki. Z ptaków są to na przykład sroki i wrony. Lubię z nimi obcować i pracować, bo w magii tacy sojusznicy ogromnie się przydają. 

Z wronami jest tak, że gdziekolwiek się nie przeprowadzę, ZAWSZE znajdzie się jakaś wielce przyjaźnie nastawiona wrona, która szuka mego towarzystwa. 
Ostatnio migrowałam z Krakowa. Jestem daleko od rodzinnego miasta, no i proszę ... Już mam podesłanego pomocnika od Matki Natury. 
Nazywam tę moją nowo poznaną wronę Waśka. 😄 Szanują ją nawet moje koty.  Jeśli Waśka przylatuje na balkon, koty siedzą grzecznie , żadnych zapędów łowieckich. Pełen bon ton i kultura. 
A Waśka w ogóle się ich nie boi. Pełna symbioza. 
Tutaj nagrałam, jak Waśka przyleciał się przywitać i zjeść podarowaną porcję smakołyków.






Wiem, że wszystkie wrony na świecie są podłączone pod jedno pole energetyczne, z którego czytają potrzebne im informacje i przekazują sobie ważne wieści. Zresztą tak mają też inne zwierzęta. Telapatia to na przykład domena kotów. Wiem, bo mieszkam z dwoma puchatymi telepatami. 
Z wronami jednak Baaardzo fajnie się pracuje. Szczególnie gdy chcemy przekazać w eter informacje, prośby czy petycje magiczne. Wtedy można to posłać takim wronim ekspresem przez żywioł powietrza, do innych światów. 
A są to bardzo mądre ptaki. Przenikają z łatwością w inne wymiary.  Podejmują się też misji  pośredników między światem żywych a światem tych, którzy odeszli w inny wymiar. Bo nie cierpię słowa umarli. ;)


Wrony są po prostu cool. 😃

Może kiedyś nakręcę filmik o tym, jak pracować rytualnie z wronami i co one potrafią. 

Ogniem i Mietłem :)
Ayla



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz