środa, 18 grudnia 2019

Jak przekazać wiadomość między wymiarami ?

Kruki i wrony są cool.  Posiadają magiczną zdolność przenikania między wymiarami i przenoszą wiadomości. Przynoszą nam też często informacje od naszych przodków. To mądre i inteligentne ptaki, które tworzą wiedźmińsko-magiczną pocztę. Są w tym lepsze niż hogwarckie sowy. 😉 Jak z nimi pracować w magii ?

Chcesz przekazać wiadomość  żywemu lub zmarłemu ? Komuś z kim nie możesz złapać kontaktu ?  

Weź kawałeczki chleba z masłem lub kawałki mięsa. Małe. Takie do wroniego dzioba na raz. Ale nie żałuj kawałków. Poczmistrz lubi być sowicie opłacony za swój trud. Wyszepcz nad jedzeniem po trzykroć swoją wiadomość.  
Potem idź na miejsce w którym przebywają kruki lub wrony. Rozrzuć tam swoją karmę. Jeśli kruki lub wrony zjedzą twój "list" to znak, że przyjęły zlecenie i przekażą informacje. 
Jeśli nie tkną jedzenia,  to znak że nie ma zgody od Sił Wyższych na przekazanie informacji. Trzeba spróbować innego dnia. 
Trzykrotna odmowa może oznaczać, że nie jest ci dane załatwienie sprawy. 

Ja nieskromnie muszę się pochwalić tym, że nie muszę już szukać placówek magicznej poczty. 
Wypracowałam przez lata taki kanał kontaktu z Matką Naturą , że podsyła mi kuriera do okna ;) Poznajcie Waśkę, moją Magiczną Wronę.





💫Magiczna podpowiadajka. Jeśli kruk lub wrona podaruje ci pióro, zatrzymaj je i noś przy sobie. Szczególnie jeśli jesteś artystą, poetą lub wiedźmą ;) Natchnienie i kontakt z innymi wymiarami murowane.

Ogniem i Mietłem ✨
Ayla


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz