środa, 21 listopada 2018

Początek Magicznego Miszmaszu. I co nieco o mnie i o tym co mi w duszy gra.

Ten blog powstał z miłości do magii. Urodziłam się by żyć magią. Jako zodiakalny Baran jestem rogatą duszą. Wiedźma lub jak kto woli wiedźminka z natury. Uwielbiam tworzyć, uwielbiam marzyć, uwielbiam podróżować i zdobywać wiedzę zwaną  tajemną. Nie mdleję ani nie krzyczę gdy zobaczę ducha. A urodzona z talentem  do spirytyzmu widziałam ich sporo. 

Mam bardzo silne połączenie z światem roślin i zwierząt.  Kocham je.   Kocham też Matkę Ziemię, Matkę Naturę i Ducha Lasu. Czuję głębokie połączenie z Księżycem. Lubię pracować o zmroku przy świecach.  Mieszanie magicznych olejków przy blasku Księżyca to moja pasja. Czerpię  wtedy siłę i kreatywność z naturalnego światła świec. Z boskiej eterycznej energii ognia. Bo Ogień to  mój ukochany, mój  „najmojszy”  💝  Żywioł.

Mam mieszane korzenie. Po mieczu  mam w prościutkiej lini przodków z Kresów Wschodnich.  A po kądzieli podarowano mi w wianie DNA górali żywieckich. Dzięki temu miksowi genów mam  temperament wybuchowo - melancholijny. I zawadiacko - sentymentalny.

Kocham wszystkie rzeczy mistyczne, niejasne i wzniosłe. Nie boję się ciemnej nocy, cmentarzy i duchów. No daję słowo . No ale kocham też słońce, tęczę i jasny dzień. I burze uwielbiam, z manifestacją piorunów. To najpiękniejszy spektakl świata.
Ciemne kolory czerni, głębokie purpury, granaty i zielenie... pomarańcze, ochra, żółć i biel… wszystko jest piękne.  I oczywiście zawsze mam mnóstwo kolorów i naturalnego światła świec w mojej przestrzeni. Kolekcjonuję talie tarota, kryształy, różdżki, kociołki, świecidełka i magiczne sztylety.

Moja praktyka wiedźmińska to pogaństwo w tradycji starego słowiańskiego świata.  Zew duszy  czyni mnie też wiedźmińskim eklektykiem. Nie boję się czerpać magicznej wiedzy od Indian czy szamanów zza wschodniej granicy . Moje serce zawsze mi podpowiada gdzie jest to „coś” co sprawia, że magiczne puzzle stworzą spójną całość.

Nie udaję, że jestem kimś kim nie jestem.
Nadanie sobie tytułu „wiedźmy” nie czyni z nikogo wiedźmy. Podobnie jak nie czyni nikogo wiedźmą zbiór tytułów, stopni naukowych i  stos inicjacji. Wiedźma jest świadoma swych Sił  i stara się kontrolować owe Siły w sobie. Wiedźma kreuje w ten sposób mądre  życie. Życie w zgodzie z naturą i nie krzywdzące innych istot.

Nie musisz być czarownicą, wiedźmą czy wiedźminem aby być gościem na moim magicznym blogu. Moje teksty są dostępne dla wszystkich i mam nadzieję, że spodobają ci się i docenisz pracę i wiedzę którą się będę tutaj dzielić. Będzie mi miło, jeśli  podzielisz się dobrą wibrą i zostawisz komentarz.

Ogniem i Mietłem :)
Ayla




Ogniem i Mietłem
Ayla :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz