czwartek, 16 maja 2019

Manifest Opiekuńczej Bogini.

Co może ukazać się w świecy ?

Zdjęcie z mojego magicznego rytuału.
To była owalna świeca, nie żadna inna a owalna i proszę ... To właśnie dlatego KOCHAM MAGIĘ.

Widać tu, jak pięknie zamanifestowała się pewna Bogini Opiekuńcza,  z którą często pracuję. Widać wyraźnie szaty, rysy i układ dłoni w których trzyma płomień.

Dłuuuugo była widoczna ta postać i niesamowita kula różówo złotawego światła  utrzymywała się wokół świecy...

Rzadko pokazuję zdjęcia z moich magicznych rytuałów. Prawdę mówiąc prawie wcale tego nie robię.  Jestem ortodoksyjną czarownicą i raczej nie zmienię zdania że wykonaną magią się nie afiszuje na fejsie i blogach ;)  
Nie, bo łamie to podstawową zasadę magii, że  musi ona mieć swoją tajemnicę, swoje sacrum. 
W tym wypadku Boginii jaka zamanifestowała się poprzez święcę dała mi zgodę na zamieszczenie fotografii. Honoruję ją zatem wpisem na moim blogu. Imię Bogini niech pozostanie słodką tajemnicą mojej magii i tego rytuału ;)


Ogniem i Mietłem 🧙‍♀️
Niech Moc będzie z wami.
Ayla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz