środa, 29 maja 2019

Poranny rytuał dla kobiet. Praca z wibracjami i radością życia.

Pomysł na prosty poranny rytuał dla kobiet wpadł mi jako bonus od losu za to, że jestem fanem starego kina. Jeśli mówię stare kino to mam na myśli typowe perły filmowe  wygrzebane z lamusa. 

Oglądałam niedawno film "Romeo i Julcia" z 1933 roku. Niezapomniana Zula Pogorzelska zaśpiewała  w nim  piosenkę. No i wtedy właśnie gdy śpiewała u mnie zaszło coś w stylu :  BĘC i GRUCH.  Jak grom z jasnego nieba tak  pacnęło mnie w czakrę korony olśnienie. Mam !!! Skoro pacnęło i skoro olśnienie to znaczy że Siła Wyższa. A z Siłą Wyższą się nie dyskutuje tylko podąża za jej wskazówkami i robi wpis na blogu ;)

Ja śpiewam każdego już poranka szansonetkę Zuli. Och jak dodaje skrzydeł :))) Tekst jest cudowny i wibruje uśmiechniętymi motylkami :))) Lekko i fraszkująco, ale toż to jedna wielka skarbnica pogodnych afirmacji. Na podniesienie wibracji, na pogodę ducha, na dodanie wiary w siebie!!!
Magię można znaleźć wszędzie a afirmacje nie muszą być stereotypowe. 

Wierzcie mi, TA piosenka zaśpiewana każdego poranka ZDZIAŁA w waszym życiu cuda. Podniesie wibracje i naponczuje aurę perlistą radością. A stąd już tylko krok do magicznie czarownego dnia. I tak krok po kroku, dzień po dniu wchodzimy tanecznym krokiem w świat.

Niniejszym podaję wam receptur na najprostszy w świecie poranny rytuał, odprawiony ot choćby w łazience przy porannej kąpieli. Drogie Panie 😀 zdobyłam kawałeczek z filmu i przedstawiam wam Zulę Pogorzelską w piosence  "To wszystko umiem ja". 


Dopisek : w celach dydaktyczno - wiedźmińsko- naukowych, wykorzystałam fragment z filmu "Romeo i Julcia" z 1933 roku. Na fragmencie filmu  widać niezapomnianych i wspaniałych aktorów kina przedwojennego :  Zulę Pogorzelską  Adolfa Dymszę i Stanisława Sielańskego.

Słowa : 
Opowiedz pani o sobie coś                                            
zalety swoje nam szczerze zgłoś
bez blagi i bez przesady ;)
zalety psze pani i wady...
                                                    
Do czego pani faktycznie lgnie ? 
Co pani umie a czego nie   ?                                                          

Naprawdę, los nie pokrzywdził mnie

Umiem tańczyć
Umiem dzieci niańczyć
Śmiać się szczerze
Jeździć na rowerze
Łatać dziury
Smażyć konfitury
To wszystko umiem ja

Umiem wróżyć
Umiem kłaść pasjanse
Manikiurzyć
Mówić "parle franse"
Uprasować i zaondulować
To wszystko umiem ja

I inne talenty w zapasie jeszcze mam
Od czuba do pięty potrafię być "grą dam"

Umiem mądrze 
Z każdym konwersować
Poflirtować
Nawet pocałować
Żartem, serio
Z pasją, kokieterią
To wszystko umiem ja

Czy do bon tonu nadaję się ?
Po prostu mur!
Po prostu wzór!
To bardzo cieszę się.
(muzyka Henryk Wars, słowa Konrad Tom)



Niech Moc będzie z wami.
Ogniem, Pieśniem 😀 i Mietłem 🧙‍♀️
Ayla



1 komentarz:

  1. moja pieśń poranna w drodze do pracy :0 Tak jest!
    a.

    OdpowiedzUsuń